برج قصر آسمان-مشهد
معمار کویر
معماری گمشده این عصر است ...دریابش...

پروژه چند منظوره قصر آسمان در زمینی به مساحت 2/250 مترمربع و زیربنای 54/000 مترمربع در حال احداث می باشد. این پروژه یکی از پروژه های "شرکت بازرگانی نور صادق شمس" می باشد که با مشارکت شهرداری مشهد و در راستای ایجاد سازه ای بی بدیل و مدرن با در نظر گرفتن مولفه هایی همچون استحکام، زیبایی، بالابودن عمر مفید و ... در جهت عمران و سازندگی شهر مقدس مشهد در حاشیه بلوار جانباز در دست ساخت می باشد.

مجتمع قصر آسمان برگرفته از کاربری های متمایز و جامعی است برای سرمایه گذاران و علاقمندان به پروژه های خاص و ویژه. بهره مندی از تکنولوژی و دانش فنی روز صنعت ساختمان، پروژه قصر آسمان را دارای ویژگی های منحصر به فردی می نماید که استحکام، زیبایی و دوام تنها نشان دهنده بخشی کوچک از نام قصر آسمان می باشد.

 

http://www.oonegroup.com/html/images/projects/Ghasr/logo.png

 


استفاده از سبک های معماری فولدینگ از اوایل دهه 1990 مطرح گردید و به تدریج اکثر معماران نام آشنا به این سبک گرایش پیدا کردند، مجتمع قصر آسمان با الهام گیری از این سبک مدرن که در آن با طراحی نمایی نرم و انعطاف پذیر، پیچیدگی ها و فضاهای بصری زیبایی را پدید می آورد و در حجم سازه و قرارگیری باغ های معلق در تراز های متفاوت در عین زیبایی و پویایی پروژه ای کارآمد و منحصر به فرد را در ایران اسلامی شکل می دهد.

بهره مندی از بهترین مواد مصرفی در فضاهای داخلی و خارجی با توجه به روانشناسی رنگ، تنوع در پرسپکتیو ویدها و ورودی ها، استفاده از آسانسورهای اکسپوز شیشه ای و ایجاد تراس های معلق در کلیه طبقات تنها بخشی از نوع معماری مدرن و استفاده از المان های بصری نوین به شمار می آید.


نظرات شما عزیزان:

negar
ساعت22:36---2 فروردين 1393
من واس مطالعات درس معماریم که راجع به برجه عکس های بیشتری از این برج میخوام همچنین پلان ها ویا مقاطعش رو.هرکی داره بگه.مرررسی
پاسخ:سلام نه متاسفانه نداریم هنوز کامل هم ساخته نشده!


arsha
ساعت15:24---30 بهمن 1391
کلاه بردااااااااااااااااااااااااااا ارییههههههههپاسخ:شاید خبر نداریم.......

محمد
ساعت10:55---10 دی 1391
طرح بدی به نظر نمیرسه. شاهکاره

alireza
ساعت17:51---17 بهمن 1390
3dmax

faeze.h
ساعت17:40---16 بهمن 1390
ohhh.... che ba kelas!!!
پاسخ:؟؟؟؟؟؟


alireza
ساعت17:16---16 بهمن 1390
راستی نظراتو که دارم دوباره میخونم میبینم تازه داریم درک و بیان و یاد میگیریم

alireza
ساعت17:15---16 بهمن 1390
راستش من تو نگاه اول اینو شبیه به گوشت کوب دیدم خط های موازیش هم منو یاد دسته شمشیرای سامورایی میندازه!!!

---------------------

حمید رضا شاید چون با مکث ساختنش حس خوبی بهت نمیده ببینیم طبیعیش چجوریه ولی من که با قوساش خیلی حال میکنم
پاسخ:یعنی چی با مکث ساختنش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


حمیدرضا
ساعت23:27---15 بهمن 1390
به نظرم شبیه ارلن آزمایشگاهی یا حتی آچار فرانسه برعکس هست ولی من کلا زیاد باهاش حال نکردم حس جالبی بهم نداد

آتنا
ساعت15:31---15 بهمن 1390
طرح جالبیه .نمی دونم چرا شبیه (ط) می بینمش...بچه ها به نظرم تجربه جالبی باشه اگه هر ساختمونی که می بینیم به اینکه ساختار اصلیش از چه حجمایی هست دقت کنیم.من که خیلی لذت می برم.مثلا وقتی رفتم هتل آپارتمان باران و آرمیتاژو نگاه کردم...یکم که انداز وراندازش کردم به نظرم اومد که ساختمون آرمیتاژ شبیه بدن ماهیه...حالا این حجم خاصی نیست ولی حتما ساختمونایی رو دیدید که با ترکیب مکعب و استوانه چه نماهای قشنگی درست کردن...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط علیرضا افخمی